Zimowe umilacze

Dzisiejszy dzień otwiera dla mnie kolejny etap w życiu. Właśnie wczoraj wstrzymałam moją  6-letnią aktywność zawodową, by zacząć przygotowania do roli bycia mamą :)
Zanim jednak to nastąpi mam niecałe trzy miesiące "wolnego". Dzisiejszy dzień ewidentnie należy do tych organizacyjnych. Muszę skrupulatnie zaplanować co mam zrobić w ciągu tych niecałych trzech miesięcy. Lista jest długa, począwszy od przygotowywania wyprawki dla dziecka, poprzez urządzanie nowego domu, aż po samą przeprowadzkę.

W ten pierwszy dzień wolnego przywitała mnie zima za oknem! Tak zima :) 
Lubię, kiedy w domu panuje ciepła atmosfera. Jesienno-zimowy czas uwielbiam "umilać" sobie na wszelkiego rodzaju sposoby.

Światło- najlepiej ciepłe i stłumione. Najlepszy efekt powstaje poprzez tworzenie punktów świetlnych. Punkty świetlne uzyskamy dzięki stawianiu świec, umieszczaniu lampek dekoracyjnych lub stawianiu lamp, które nie rozpraszają światła po całym pomieszczeniu. Świetne są w ostatnim czasie tak popularne cotton balls :)

Muzyka - jakiś czas temu pokochałam Listę Przebojów Programu Trzeciego tworzoną przez Marka Niedźwieckiego. Później odkryłam, że w Empiku są również płyty z wybranymi kawałkami listy. Seria płyt Smooth Jazz Cafe jest bardzo spokojna i na prawdę potrafi wyciszyć po ciężkim tygodniu pracy. Płyta wydawana jest co roku- zaczęłam je kolekcjonować :)

Ciepłe swetry - powinny być w szafie chyba każdego człowieka i tu nie trzeba nic więcej pisać...:)

Spacery po lesie- najlepiej wtedy, gdy jest dużo śniegu i dużo słońca! A jeszcze lepiej w gronie rodziny lub przyjaciół.

Grzańce - w każdej postaci! Grzana herbatka czy grzane wino i piwo. W tym roku dla mnie tylko grzana herbatka z owocami i przyprawami korzennymi :)


8 komentarzy :

  1. Gratulację, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przesłucham płytę :) ostatnio znajduję więcej czasu na takie drobne przyjemności przy dzieciach. A swetry uwielbiam! I gdyby w lecie nie bylo tak gorąco tez bym je wtedy nosiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I od razu zima staje się milsza z takimi umilaczami :)
    Wypoczywaj przez te trzy miesiące :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całe szczęście, że mamy duży wybór tych ciepłych swetrów. Pamiętam jeszcze czasy robienia ich na drutach, gdzie fason nie zawsze okazywał się trafiony.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...