Moje najpiękniejsze zachody słońca!

W piątkowe popołudnie, wjeżdżając do Warszawy z samochodu mogliśmy podziwiać piękny zachód słońca. Uświadomiłam sobie, że to są tak niepowtarzalne widoki, których nigdy nie zobaczymy ponownie. Ten piękny zachód słońca zainspirował mnie do tego, żeby zebrać wszystkie nasze obrazy upamiętnione aparatem w jednym miejscu. I tak właśnie powstał post, na którym szaleje eksplozja ognistych kolorów oraz gra promieniami słońca :) 






















Postaram się również przygotować post pokazujący wschody słońca, jednak to będzie trudniejsze! Wstawanie o poranku nie jest moją mocną stroną...

8 komentarzy :

  1. Zachody slonca sa magiczne! Swietne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, nie potrafię wybrać mojego ulubionego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym postem uświadomiłaś mi, że każdy z zachodów jest niepowtarzalny. Niby jest to oczywiste, ale człowiek na co dzień o tym kompletnie zapomina. Przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowne, chciałabym wskazać jedno szczególne, ale każde zapiera dech w piersiach. Wspaniale, że potrafisz dostrzec i uchwycić piękno takich chwil :)
    Zapraszam do siebie:) u mnie ostatnio podróżniczo :)
    fochzprzytupem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiedziałem, że aż tyle takich pieknych zachodów udało nam się sfotografować... super... daje dużo do refleksji...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne... w internecie krąży masa zdjęć zachodów słońca, ale każdy z nich jest inny, magiczny... Twoje zdjęcia to potwierdzają ;)
    Zapraszam do siebie ;)
    daenelis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...