Białystok, stolica Podlasa

Białystok zastaliśmy nieco smutny i wyciszony. Może trafiliśmy o złej porze? Miasto chyba nie obudziło się jeszcze do życia po andrzejkowej nocy. W ten niedzielny poranek na ulicach było widać jedynie rodziny pośpiesznie pędzące do kościoła czy do cerkwi. Na ulicach można było zauważyć ludzi z różnych kultur i różnego pochodzenia.
Bardzo ładnie prezentuje się, dobrze zachowany Pałac Branickich. Jestem również pod wrażeniem ilości zalesionych terenów w mieście. Ilość lasów świerkowych daje poczucie niesamowicie zdrowego klimatu, panującego w mieście.

Gdzie warto pójść na obiad w Białymstoku? Polecamy restaurację BABKA. Można zjeść typowo regionalne danie dla Podlasia :)

5 komentarzy :

  1. Ale piekny palac. Tego niewatpliwie mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śnieg! I w tej części Polski nie byłam nigdy, tylko przejeżdżałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Właśnie, czułam że coś mi przypomina ta kolorystyka :)

      Usuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...