Ogród Botaniczny

Jest w Lublinie takie miejsce, do którego można dotrzeć w pięć minut i przez chwilę poczuć się jak gdzieś daleko, daleko poza miastem. Gdzieś w dali widać nawet betonowe blokowiska.  Wewnątrz kolorowo i zielono, aż trudno sobie wyobrazić, że dookoła jest usytuowane  duże osiedle mieszkalne i obwodnica miasta.
Nie wątpliwie sporą zaletą tego miejsca jest to, że jest bardzo blisko miasta i na szybki spacer można skoczyć nawet po pracy. Polecam każdemu, kto nie ma własnego skrawka zieleni pod ręką:)



8 komentarzy :

  1. Jeden z ładniejszych postów... gratuluję skarbie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z ładniejszych postów... gratuluję skarbie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie jest ;-)... Uwielbiam ogrody botaniczne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam w ogrodzie z 10 lat temu, pewnie dużo się zmienił. Dla mnie, oprócz ogrodu to jeszcze lubelski skansen jest również uroklliwym miejscem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie miejsca, przecudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne widoki! :)

    Zapraszam również do siebie: http://scritto-con-la-pasta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo tego, że Lublin to moje rodzinne miasto (aż wstyd się przyznać) - uroki Ogrodu Botanicznego odkryłam dopiero w 2016 r....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niestety późno je odkryłam, ale teraz lubimy tam wybierać się na spacer :)

      Usuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...