Liebster Blog

Jak Cię wywołują do tablicy to wstajesz i idziesz! Jak Cię zapraszają do zabawy, to wstajesz i bierzesz w niej udział :))

Dziękuję bardzo za zaproszenie Oli z bloga Oludita Blog
Dostałam kilka pytań, mam nadzieję, że odpowiem na piątkę!


1. Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
Odwiedzałam wiele pięknych miejsc ze świadomością, że może nigdy drugi raz już do nich nie wrócę. Brałam udział w wielu ciekawych wydarzeniach wartych uwiecznienia, a także przeżywałam wiele niesamowitych chwil, które staram się zapisywać w tym właśnie pamiętniku :)

2.Jakiej nowej czynności chciałabyś się nauczyć?

Obecnie znajomość jednego języka obcego to za mało, chciałabym rozwinąć swój podstawowy niemiecki lub rosyjski.

3.Co chciałabyś osiągnąć w tym roku?

Mam w głowie pewien plan i cel, nie chciałabym głośno o nim mówić :)

 
4. Jakie jest Twoje ulubione połączenie kolorystyczne?

Biel +  prawie każdy kolor oraz jasno siwy z pastelowym różem.
 
5. Jakie potrawy najbardziej lubisz przyrządzać?

Nie przepadam za gotowaniem, ale jak już... to sałatki, tarta, risotto, makaron w każdej postaci. Lubię przyrządzać potrawy, przy których mam świadomość, że są zdrowe i wartościowe dla organizmu.

6. Jaki preferujesz styl we wnętrzu?
Nowoczesny, tonacja bieli z elementami drewna, lub surowej cegły/kamienia. Lubię elegancję i prostotę. Jakiś czas temu pokazywałam też wnętrza, które łapią mnie za serce klik

7. Do jakiego miejsca na świecie chciałabyś kiedyś wrócić?

Jeśli wrócić to na  Santorini! :) Niesamowite miejsce plus piękne wspomnienia z podróży poślubnej!

8. Jaki styl ubierania lubisz najbardziej?
Trudno mi zidentyfikować swój styl. Na pewno lubię być ubrana kobieco. Czasami kobieco- rockowo, czasami kobieco - elegancko.
 
9. Gdybyś mogła wybrać dowolne miejsce na świecie do zamieszkania, gdzie by to było?

Lazurowe Wybrzeże?

10. Książka, która najbardziej utkwiła Ci w pamięci?

Lalka, Dziennik Bridget Jones i Alchemik

11. Co nosisz w torebce?




Zasady Gry:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Do zabawy zapraszam:
Uhhh - mazing
Gdzie biegnie zebra
Enjoy Your Home
This think is getting noiser
Emma w podróży

Kilka pytań ode mnie...
1. W jakich okolicznościach powstał Twój blog?
2. Jaki blog poleciłabyś do obserwowania i dlaczego akurat ten?
3. Który z Twoich postów według Ciebie jest najciekawszy?
4. O jakiej tematyce blogi ciekawią Cię najbardziej?
5. Czy planujesz w tym roku jakąś podróż? Jeśli tak dokąd się wybierasz?
6.Jakie miejsce według Ciebie jest godne do polecenia na krótki weekendowy wyjazd lub dłuższe wakacje?
7. Jaką książkę możesz polecić?
8. Film, który na pewno trzeba obejrzeć to...?
9. Co lubisz robić gdy masz czas tylko dla siebie?
10. Jaki sport wybierasz?
11. Najlepsze danie na świecie to...? :)

1 komentarz :

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...