Storczyki

Taaadaaam! Udało się - wreszcie są piękne i prezentują się w swojej całej okazałości. 
Tylko dla tych kwiatów domowych mam serce i cierpliwość :)
Posiadaczy storczyków, podobno dzieli się na tych, którzy za wiele nie robią przy nich, a rośliny same im kwitną jak szalone i na tych, którzy na prawdę muszą zrobić szereg zabiegów, aby kwitły. Na początku miałam nadzieję, że będę należała do pierwszej grupy. Niestety wszystkie mi prawie obumarły, ale po długich staraniach ponownie kwitną!


 Niebawem będą kolejne, kwiaty- prawdopodobnie białe.


Zdjęcia poniżej wykonane w Palmiarnii w Zielonej Górze.

7 komentarzy :

  1. Gdybym nie zrobił jednemu z nich szoku w kotłowni to nic by z tego nie było... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne storczyki :). Ja niestety też należę do tej drugiej grupy, ale ostatnio po długich staraniach mój storczyk również zakwitł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Storczyki masz przepiękne ale i zdjęcia z poprzedniego postu wyjątkowe. Lusterka mamy takie same nawet :) Dziękuję za wizytę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zaprosić Cię do zabawy: http://oludita.blogspot.com/2014/02/wyroznienie-liebster-blog.html
    mam nadzięję, że się przyłączysz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne. To jedne z moich ulubionych kwiatów:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są :) a moje w tym roku coś nie chcą kwitnąć.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...