Majówka

Majówka to nie tylko czas na spotkania ze znajomymi i z rodziną, na wypoczynek i wyjazdy, ale również na spotkanie z wiosną. Na szczęście można to wszystko ze sobą połączyć! Czas wolny zawsze staram się wykorzystać tak żeby i wypocząć i zrobić coś dla siebie, dla domu.
W ten długi weekend udało mi się załatwić kilka zaległych spraw, przywołać do porządku mój ogródek balkonowy, spotkać ze znajomymi, wyskoczyć na rower, pomóc rodzicom i oczywiście porządnie się wyspać ;)

Ciekawi mnie co Wy porabialiście w ten wolny czas?










13 komentarzy :

  1. U mnie było sporo pracy (ale to akurat na plus), trochę czytania i dużo rowerowania oraz fotografowania. Chciałoby się mieć częściej czas na takie chwile. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weekend majowy powinien być co 3-ce :)

      Usuń
  2. Ja wyskoczyłam do Trójmiasta z Krakowa na jeden dzień, a resztę odsypiałam, bo pogody nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka pogoda jest właśnie czasami po to, aby się dobrze wyspać :)

      Usuń
  3. Dla mnie najlepszy weekend od wielu lat... Ładne foto...

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam pierwszy konkurs na moim blogu
    ZAPRASZAM!
    http://exploremystoryx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice pics!!

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...