Migawki

Rozpoczęłam bardzo długi weekend majowy, a można powiedzieć że nawet kwietniowo - majowy. Dużo wolnego czasu- pewnie jak zawsze zleci zbyt szybko. Mam sporo planów. Chcę ten czas wykorzystać zarówno praktycznie jak i przyjemnie.
Mhmm zaczęłam od niewielkich porządków w domu i na balkonie. A kolejne dni to będzie czas na spotkania z rodziną i przyjaciółmi, na przejażdżki rowerowe, czytanie po nocach i późniejsze pobudki.
A Wy jakie macie plany na ten czas?

Podczas "sprzątania" w moim telefonie, znalazłam kilka ciekawych migawek z ostatniego roku. 
Ps. Przepraszam za zdjęcia zimy :)



















3 komentarze :

  1. lubię oglądać różne tego typu wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Wam się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...