Santorini! ♥

Pisałam Wam już, że kocham BIEL w ubraniach, we wnętrzach, w architekturze....?? Nic się nie zmieniło!

Santorini- wyspa niesamowicie piękna, ujmująca i bezpretensjonalna. Miejsce, które musieliśmy zwiedzić i koniecznie poczuć panujący tam klimat. Powiedzieliśmy sobie z T. tak: "Nie zobaczymy Santorini to na pewno nie wracamy do domu". Najpiękniejsze chwile naszej podróży poślubnej, wiązane są właśnie z tą wyspą....

Mimo, że pogoda za oknem zimna moje wspomnienia jeszcze gorące! :)
























8 komentarzy :

  1. Piękna jest, to prawda. Jednak dla mnie jeden dzień na tej wyspie to było za mało i jeszcze w wycieczkowym pośpiechu. Ale to, co widzieliśmy na zawsze nam zostanie. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My staraliśmy się chodzić takimi uliczkami, żeby uniknąć tłumu. Nie było aż tak źle :)

      Usuń
  2. jeszcze przed nami :-) Zdjecia super :-) usciski A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie!!! Chyba tu zostane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie widoki! Co ja bym dała, żeby się teraz przenieść w takie piękne i ciepłe miejsce :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...