Greckie wakacje

Ostatnio na moim blogu pojawiła się mała (wieeelka) awaria. Na pewno wiele osób z Was zauważyło, że nie
wyświetla się, ani jedno zdjęcie. Cóż… jak ktoś jak gapa, leżąc w czasie wakacji na plaży, myśli
nie wiadomo o czym i usuwa wszystkie zdjęcia z Picasy to tak się dzieje niestety. Jeszcze trochę
zostało mi do naprawienia…

A tymczasem pierwsze zdjęcia z GRECKICH wakacji! Nasza miejscowość wypadowa to Kato Gouves. Pierwszy dzień poświęciliśmy, a raczej zainwestowaliśmy w zwykły odpoczynek na piasku, przy morzu na
uroczej pobliskiej plaży. Sezon dobiegał tam końca, dzięki czemu plaże były puste, spokojne, a my mogliśmy naprawdę wypocząć. Tak, tego chcieliśmy!



 














7 komentarzy :

  1. uroczo :) ja też tam chcę... a tu studia, deszcz i wszystkie te negatywne "uroki" jesieni :P

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ile ty podróżujesz :D Nie byłam nigdy w Grecji xD

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba właśnie nabrałam ochoty na wyjazd ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróciła :) I gorące zdjęcia przywiozła.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne turkusy, cudne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miło wspominam wakacje w Grecji, ich niebo jest bardziej niebieskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...