Kuchnia na każdą porę roku...

Do spotkania na kawę z przyjaciółką mam jeszcze trochę czasu, więc wpadam do Empik'u, patrzę, a tu co widzę? Nowa książką Sophie Dahl - " Na Każdą Porę"!! 
Bardzo inspirująca książka kucharska, która łączy w sobie nie tylko proste, ale zarazem wyszukane przepisy, ale także krótkie historyjki, wspomnienia i anegdoty rodzinne autorki związane z prezentowanym przepisem. Książka ta to idealny pomysł na prezent dla mamy, siostry czy przyjaciółki, ponieważ zawiera ciekawe przepisy na każdą porę roku, a przy tym jest pięknie i stylowo wykonana.... Nie mogę oderwać od niej oczu i muszę stwierdzić, że aż chce się gotować! :)




























Dobranoc!

5 komentarzy :

  1. Mam poprzednią książkę i pewnie ta też nie długo znajdzie się w mojej biblioteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo chciałam kupić poprzednią jak wyszła, ale jakoś się to rozeszło w czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatem czekam na dania wykonane według książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już się nie mogę doczekać wizyty u Ciebie na śniadanku! :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...