Chwile...

Zawsze się zastanawiałam co czuje kobieta, która za dzień, dwa powie sakramentalne TAK! Chwila, która zawsze w moich wyobrażeniach była jeszcze daleko ode mnie, a może za bardzo wcale jej nie było nadeszła i do mnie...!
Jak się czuje kobieta, która niebawem wypowie sakramentalne TAK? Czuje spokój, szczęście, a Jej głowa jest pełna myśli, planów i marzeń. Wieczorową porą popijając wodę z cytryną, przy rytmach ulubionej muzyki wykonuje jeszcze ostatnie zabiegi kosmetyczne, rozmowy z przyjaciółką i listę ostatecznych rzeczy do zrobienia.

Przez ostatni rok żyłam całą "stertą" najpiękniejszych inspiracji ślubnych....Przygotowania ślubne to nie tylko coś co każda kobieta uwielbia, ale też czas na to żeby nagromadzić przy tym jak najwięcej pięknych wspomnień.











 Jest mnóstwo świetnych stron, na których można zaczęrpnąc trochę inspiracji i które pomogą w organizacji tego szczególnego dnia, ja zaglądałam na:
Perfect Moments, prettyweddingwedding fairy ślub i wesele, Bajkowe chwile

15 komentarzy :

  1. Z całego serca życzę szczęścia, miłości, pozytywnych wrażeń i spełnienia marzeń:) Powodzenia:)

    PS. Na mapie odwiedzin brakuje Krakowa - zapraszam zatem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków był moim częstym punktem odwiedzin, ale brakuje mi zdjęć. Obiecuję - nadrobię :)

      Usuń
  2. Kochana trzymam kciuki za ten szczegolny dzien...
    Czekam rowniez na fotki - jesli bedziesz chciala pokazac:)
    i slicznie dziekuje...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest wspanialy czas przed i (ten wielki) dzien w gruncie nie do opisania.
    Cudownych chwil zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę przede wszystkim spokoju, nie dajcie się zwariować ;) a wtedy ten dzień będzie idealny. Piękne inspiracje, szczególnie te rowerowe :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Monix to tylko dzięki Tobie możemy na spokojnie w piątek czekać na jutrzejszy zwariowany dzień...

    OdpowiedzUsuń
  6. To się nazywa grupa wsparcia!:)

    Dziękujemy za życzenia i do zobaczenia na naszych blogach po weekendzie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo inspirująca notka. Niedługo będę sama przygotowywać swój własny ślub :) Już się boję. http://klepka-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje!!! Przed moim ślubem mój komputer chciał eksplodować od nadmiaru ślubnych inspirujących mnie fotek, które ściągałam z różnych portali :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj :) Gratuluje Ci! Jestem wielką fanką podróży i zapraszam Cię na mojego bloga, który będzie o podróżach.
    Podróż poślubna już była? Jeśli można zapytać gdzie? :)
    zapraszam i pozdrawiam
    Izka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podróż poślubna kierunek GRECJA! :)

      Usuń
    2. Jeszcze zapytam, jak dostać się na Twojego bloga?

      Usuń
  10. Gratulacje dla Was i życzę Wam, aby w tej wspólnej podróży życia, byliście dla siebie najważniejszym portem:)))
    Wspaniałe zdjęcia, te z Grecji są genialne:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję dziękuję serdecznie! MIŁO!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...