Z głową w chmurach!

Zamknęłam jeden ważny etap w moim życiu. Obroniłam się i skończyłam studia. Co nie oznacza końca mojej nauki. Mam teraz więcej czasu dla NAS... Więcej czasu na pracę, spotkania z przyjaciółmi i z rodziną, a przede wszystkim na przygotowania ślubne, które czas najwyższy rozpocząć! 
Tymczasem wracam do wspomnień i ożywiam jeden z moich studenckich wyjazdów do Zakopanego :)















Nie długo wybieramy się do Gdańska pozwiedzać, odwiedzić T. rodzinę i odpocząć po egzaminach :)

12 komentarzy :

  1. Góry są najpiękniejszą rzeczą jaką stworzyła natura.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje!!!! :) Pani Mgr :)
    super zdjęcia! Góry mają to do siebie, że zachwycają i przerażają jednocześnie!

    powodzenia w przygotowaniach do ślubu i potem już samej miłości, miłości, miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje. Studia to fajna sprawa, szkoda że tak szybko się kończą :/
    Przygotowania do ślubu też mają swój urok. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:))
    i swietne zdjecia...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje !!!
    A co do zdjęć, będę tam w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam bardzo :) Przygotowania ślubne owszem bardzo miłe! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:) Ja też w kwietniu się obroniłam i skończyłam studia, ale juz mi ich brakuje:)


    Przy okazji jeśli masz ochotę, zapraszam Cię na konkurs, który organizuję na blogu z Golden Rose, do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję na pewno zajrzę! :) Mi jakoś wcale nie brakuje studiów ;)

      Usuń
  8. Za te widoki bardzo Ci dziękuję :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Ja też lubię te widoki!

      Usuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...