Stęskniona!

Stęskniona za Waszymi  blogami i stęskniona za moim blogiem! Ostatnio wiele się działo - trochę pracy, trochę wyjazdów, leniuchowania, nauki, rodzinnych spotkań i spotkań w gronie przyjaciół.

Maj... właśnie trwa według mnie najpiękniejszy miesiąc w roku! Weekend majowy miło spędziliśmy w Pradze, a teraz czas przygotować mini fotorelację. A tymczasem jeden z nieustannie powtarzających się widoków z samochodu, w drodze do Czech.







A teraz zamierzam nadrobić wszystkie zaległości na Waszych blogach :)

23 komentarze :

  1. Mam nadzieję, że jak najszybciej! Ale tym razem tylko wiosną lub latem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudne widoki, do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niezmiennie fotogeniczny rzepak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółto i granatowo, kolory jesieni a tu proszę, środek wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, aż czuć wiosnę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne zdjęcia!! uwielbiam takie widoki:) dziękuję za odwiedziny:) może masz ochotę na obs:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie! Zaglądam często ;)

      Usuń
  7. Miło :) dziękuję Wam za te słowa. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, ostatnio też mijałam takie widoki!!:)Żółte morze:) Zapraszam do mie może będziesz miała ochotę włączyć się do zabawy ! ?:)Buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne zdjęcia, takie z klimatem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie widoki! Cudownie...
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniu nasze wspólne wyjazdy zawsze przynoszą magię kolorów i cudowne widoki... I to dopiero początek...

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam! Dziękuję za odwiedziny u mnie!
    Muszę przyznać, że tu mi się bardzo podoba i chyba zyskasz kolejenego stałego czytelnika :)
    Pola rzepaku uwielbiaaam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie piękne zdjęcia :)
      Czekam na fotorelacje z wyjazdu. O tej porze roku musi tam być przecudnie :)

      Usuń
  13. świetne zdjęcia, kocham robic fotki naturze! widzę, że Ty też;)).
    Tęsknota czasami dobrze wpływa, dzięki temu wracamyy z większymi inspiracjami;).
    pozdrawiam i zapraszam w wolnym czasie, lovagex3.blogspot.com ;)).

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda najbardziej lubię robić zdjęcia naturze i w ciekawych miejscach. Dziękuję Wam bardzo za odwiedziny ja również chętnie skorzystam z Waszych zaproszeń!

    Pzdr

    M.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam widok tych żółtych dywanów podczas podróży samochodem, wtedy lubię być pasażerem a nie kierowcą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cuuudne! jej jak ja tęsknię za takim widokiem!!!

    nie wiedziałam nawet, że to już można podziwiać takie cudeńka!

    :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...