Pisanie o pisaniu

Moje ostatnie dni upływają pod znakiem pisania pracy magisterskiej... Zaparzam zieloną herbatę lub kawę, włączam spokojną muzykę i zaglądam od czasu do czasu na moje ulubione blogi oczywiście! Mam nadzieję, że kiedyś ten czas będę mile wspominała... Bo w tym momencie, gdy tylko zasiadam do laptopa, aby coś twórczego naskrobać  to wtedy do mojej głowy przychodzi milion innych pomysłów na spędzanie tego czasu np. chęć gotowania, sprzątania, wypad na basen, na zakupy, gdziekolwiek...:)







Idzie wiosna dni będą co raz dłuższe, cieplejsze, więc nie pozostaje mi nic innego jak zmobilizować się już teraz! 

12 komentarzy :

  1. Ciężko będzie się zmobilizować kiedy będzie ciepło, więc życzę powodzenia już teraz! W jakiej części Lublina mieszkasz? :) Znam trochę Lublin ze strony śródmieścia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tak zawsze! Oczywiście teraz też powinnam coś innego robić w związku z pracą... najczęściej biorę się za sprzątanie, robię zdjęcia i snuję się po domu :)
    marta z ohmyhome.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko z mobilizacją do pisania pracy mgr, ale uwierz mi na słowo, że jak już napiszesz (i to przed czasem) będziesz z siebie dumna i będziesz miała taki komfort psychiczny, więc życzę powodzenia i nie rozpraszania się jakimś gotowaniem ;)
    Cieszę się, że podoba Ci się mój pomysł na bloga i zapraszam częściej :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia :-) xoxo Ania
    jaki temat pracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu piszę o rekrutacji i selekcji w outsourcingu, na przykładzie firmy doradztwa personalnego :) Przyjemny temat :)

      Usuń
  5. Moniś-powodzenia! Ja mam tak samo-jak tylko najdzie mnie wena na pisanie to po otworzeniu pliku z mgr natychmiast odpływa i przypominają się miliony rzeczy do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny kubek :)
    Moje pisanie pracy wyglądało tak samo, zawsze było wiele innych rzeczy do zrobienia ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki dziewczyny za dodanie otuchy! Wiedziałam, że po napisaniu tego posta uda mi się bardziej zmobilizować :)

    Pozdrawiam Was:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham pisać, ale z pracą mgr to się pogryzłam nie raz ;)
    Powodzenia :)) ciekawy stosik książek :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zycze powodzenia z pisaniem...! i masz racje ..., lepiej zrobic to teraz niz potem kiedy bedzie cieplo i przyjdzie wiosna ... :-) Pozdrawiam serdecznie. M

    OdpowiedzUsuń
  10. Monia, lacze sie w bolu pisania pracy:) Ps. Masz chyba zle dobrane marginesy:P Po lewej stronie powinien byc szerszy- szczegol ale pozniej Ci sie poprzestawia;) Bartek W

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki dzięki :) Wiesz marginesy ustawiłam zgodnie z wymogami uczelni, moja promotor mi sprawdzała mówiła, że wszystko OK. W razie czego będę poprawiać trudno:)
    Bartek życzę powodzenia i wytrwałości:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...