Jesienny spacer

W ostatni weekend postanowiliśmy, wybrać się na spacer do Białki po to by zobaczyć przepiękne konie, a przy okazji spędzić troszkę czasu na jesiennym spacerze. W Białce znajduje się stadnina ogierów oraz koni czystej krwi arabskiej. Miejsce to ma niezwykły charakter, a spokój jaki tam panuje na prawdę potrafi pozwolić się wyciszyć. Piękny park, w którym znajdują się stajnie, padoki, kuźnia oraz warsztat z wieżą ciśnień. Wszystkie budynki wykonane z pobliskiego wapienia, nadają właśnie "ten" klimat temu miejscu. 
Niestety podczas, naszego pobytu konie były w swoich boksach i można było jedynie wejść do stajni i się z nimi przywitać. Mam nadzieję, że któregoś dnia uda mi się trafić kiedy będą wypuszczone i będę mogła podzielić się z Wami naszymi zdjęciami.





















8 komentarzy :

  1. Świetne miejsce i bardzo ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia. kiciuś uroczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kilka razy pojechałam gdzieś, gdzie akurat było zamknięte :) Jakoś ciągle nie potrafię nauczyć się sprawdzić najpierw w jakich godzinach można coś zobaczyć :)
    Ale pogoda widzę udała się, także spacer na pewno był przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny za odwiedziny i wpis:))
    Monia właśnie dziś myślałam, o Tobie- zastanawiałam się gdzie się podziewasz....:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i urocze miejsce... Pogoda jeszcze wtedy była super!:) Monika, dopiero dziś zobaczyłam Twój komentarz na moim blogu, na który nota bene dawno nie zaglądałam. Z pracą dyplomową uporałam się dopiero pod koniec sierpnia. Całe lato nade mną wisiała, ale nie mogłam tego ruszyć. W każdym razie już po obronie. Czy jednak zwalczyłam przypadłość odwlekania różnych spraw w nieskończoność? Nie sądzę... Może mam tylko małą nauczkę;) Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  6. So beautiful photos :)

    Evi xoxo

    http://thenotebookofafashionlover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne ujęcia. Szkoda, że nie było koni. Kot jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...