Jałta i okolice

Ostatnim odwiedzonym, przez nas miejscem była Jałta. Najbardziej popularny i komercyjny kurort. Pierwsze miejsce, w którym można było zjeść w Mc' Donald, wstąpić do ekskluzywnych butików lub zobaczyć ciekawą modę na ulicy. Widoki bardzo ładne- kurort nadmorski otoczony górami. Nie mam pojęcia co ludzie widzą w wypoczywaniu na plażach w Jałcie. Są ciasne, zatłoczone, niezbyt czyste, a często nawet betonowe. W porównaniu do plaż w Eupatorii dramat. Plusem jest to, że na Jałcie można zaopatrzyć się w prawdziwe perły, co oczywiście zrobiłam!;)
Obowiązkowym punktem do zobaczenia nie daleko Jałty jest Jaskółcze Gniazdo. Zamek ten zawsze wyobrażałam sobie jako bardzo duży, co oczywiście było tylko moją wyobraźnią.... To co mogę stwierdzić na pewno, to że jest położony w pięknym otoczeniu i ma cudowny widok na morze. A tak z ciekawostek zamek można zobaczyć również w filmie "Podróże Pana Kleksa" :)




















Ps. To już ostatni letnio- wakacyjny post...:)

6 komentarzy :

  1. Ciekawe są te fotki z dzieciakami na molo. Prawdziwe zdjęcie reporterskie. Szkoda, że nie dołączyliście do kadru byłaby klimatyczna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło się patrzy na taką pogodę i taki optymizm gdy za oknem deszcz!
    Dzięki za kolejną dawkę naprawdę dobrych zdjęć ;)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobiłaś przepiękne zdjęcia.
    Aż zatęskniło mi się za jakimś ciepłym krajem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas na planowanie kolejnych wakacji :D Bo też tęsknie za ciepłym krajem...tym bardziej że dziś za oknem tak zimno:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne miejsca zwiedzacie! Tam nie jeszcze nie było;) Zdjęcia z chłopcami w kroplach wody - istna energia:) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...