Eupatoria

Wakacje na Krymie były bardzo przyjemne i zaliczam je do udanych. Bardzo fajna atmosfera, ludzie przyjaźnie nastawieni do turystów, cieplutko, ani kropelki deszczu, plaże czyste i mało zaludnione- oczywiście te prywatne, które kosztują grosze. Bardzo dużo pysznych owoców, miałam wrażenie że są lepsze niż te nasze kupowane w Polsce, może są bardziej naturalne? Raj dla osób lubiących ryby. Do tego wszystko to bardzo tanio.
W samej Eupatorii można było spotkać ludzi z wielu kultur,a  co za tym idzie urozmaicona kuchnia. Najbardziej smakowały nam dania w restauracji tatarskiej.
Eupatoria należy do jednych z najstarszych miast Krymu. Można tam spotkać ślady Greków, Rzymian, Hanów i Tatarów. Znajduje się tam również, największe skupisko ludności karaimskiej.













Restauracja tatarska, szczególnie polecam. Bardzo dobre jedzenie i piękny wystrój.
Ja do tej restauracji będę miała już na zawsze niezwykły sentyment, ponieważ w niej dostałam od T. śliczny, mały 
prezencik w postaci pierścionka zaręczynowego....:)) Oczywiście magiczne słowo "tak!" zostało powiedziane!:)















Różnego rodzaju orzechy, a nawet owoce w miodzie.

5 komentarzy :

  1. Piękne widoki i ciekawa relacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna fotorelacja... jesteś coraz lepsza...

    OdpowiedzUsuń
  3. od razu robi mi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zaręczyn :)
    Zdjęcia zachęcają do odwiedzenia tamtych stron :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo. Zaręczyny były niespodzianką wyjazdu:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...