Lublin

Przedstawiając tą mini wycieczkę po Lubelszczyźnie oczywiście nie może zabraknąć miasta Lublin! Miasta inspiracji, miasta kultury, życia studenckiego pełnego niesamowitej atmosfery. Ostatnio Lublin starał się o miano Europejskiej Stolicy Kultury 2016, przez co niewątpliwie poziom życia w mieście społeczno- kulturalnego bardzo się rozwinął. Mi osobiście bardzo się podoba min. ze względu na piękną starówkę, która jeszcze nie zdążyła mi się znudzić. Często wychodzimy wieczorami, aby spotkać się tam z przyjaciółmi. Mamy swój ulubiony pub "U Szewca", w którym najbardziej lubimy rozmawiać przy piwku.
Dla osób bardziej zainteresowanych odsyłam do strony miasta, aby poczytać trochę o historii. A poniżej efekt spaceru T. po Lublinie.

















 Mam też ulubione filmiki o Lublinie:




10 komentarzy :

  1. Bardzo ładnie pokazałaś Lublin. Będę musiała kiedyś go odwiedzić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam! Chętnie oprowadzę i pokażę więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. segue-me publicamente :)
    http://keepcalmandshopvintage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lublin bardzo mi się podoba, mam tam przyjaciółkę i trochę uliczki tego miasta powycierałam :) Bardzo podoba mi się tonacja Twych zdjęc, takie są delikatne!

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie i cieszę się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do lublina zamierzam się wybrać w jeden ze słonecznych weekendów września lub października.
    Polecasz jakieś ciekawe miejsca, które koniecznie trzeba zobaczyć? Standardowo poszukuję też fajnej knajpki na obiad. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. PEJot oczywiście polecam zwiedzić bardzo dokładnie stare miasto, wchodząc w każdy jego zakamarek. Z większych obiektów: Zamek, Wieża Trynitarska, z której można zobaczyć Lublin, Plac Litewski, wszystkie stare Kamienice i Bazylikę. Jeśli lubisz historię i będziesz miała więcej czasu do zobaczenia jest Majdanek.
    Oczywiście na piwo polecam opisaną knajpkę "U Szewca", można tam również coś zjeść lub Grodzka 15.Na pyszny obiadek warto wybrać się do: Sielsko Anielsko (kuchnia staropolska) ,Czarciej Łapy lub Oregano Cafe (kuchnia włoska, śródziemnomorska).
    Życzę miłego pobytu i oczywiście służę nadal pomocą!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam w Lublinie rok temu. Piękne miasto. Szczerze mówiąc nie sądziłam, że ma w sobie tyle uroku i tak wspaniały klimat. Lublin bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    www.damapikowa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie uchwyciłaś miasto :)
    Szczególnie zamek :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj zaglądasz:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...